zadania zlecone
Zadania zlecone gminy to te, które państwo lub inne jednostki samorządu terytorialnego przekazały gminie w drodze ustawy lub na podstawie porozumienia. Na realizację zadań zleconych gmina otrzymuje środki finansowe od zlecającego w formie subwencji lub dotacji w wysokości koniecznej do wykonania tych zadań. Do podstawowych zadań zleconych realizowanych przez Gminę Suchy Las zaliczyć należy:
zadania zlecone z zakresu administracji rządowej związane z ewidencją działalności gospodarczej,
zadania zlecone z zakresu administracji rządowej związane z ewidencją ludności,
zadania zlecone z zakresu administracji rządowej w zakresie należącym do kierownika Urzędu Stanu Cywilnego wynikające z ustawy - Prawo o aktach stanu cywilnego,
zadania zlecone z zakresu administracji rządowej z zakresu zabezpieczenia społecznego.
Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej
Realizacja zadań z zakresu ewidencji działalności gospodarczej w 2022 r.
Ewidencja ludności i dowody osobiste
Realizacja zadań z zakresu spraw meldunkowych w 2022 r.
Rejestracja stanu cywilnego
Realizacja zadań z zakresu spraw cywilnych w 2022 r.
SPRAWY SPOŁECZNE
Realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej w 2022 r.
Zadania zlecone z zakresu administracji rządowej z zakresu zabezpieczenia społecznego szczegółowo przedstawiono w zakładce Pomoc społeczna.